مهديارمهديار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

مهديار تمام زندگي مامان و بابا

بالاخره دندون درآوردي

1390/3/11 13:49
نویسنده : مامان مهديار
419 بازدید
اشتراک گذاری

                للللللل

                     س

امروز وقتي براي پاس شير اومده بودم پيشت ، يه لحظه وقتي خنديدي و دهن قشنگتو باز كردي يه چيزي تو دهنت ديدم

واي خداي من عزيز دلم دندون درآورده                       

پس درست فكر كرده بودم اين همه بيقراريهاي اين چندشب و روز گذشته بخاطر همين مرواريد قشنگ تو دهنت بوده

مباركت باشه عزيزم

اينقدر ذوق زده شده بودم كه مادر جون كلي بهم خنديد بارها و بارها اون دندون چين چين و كوچولو رو نگاه كردم باورت نمي شه از نگاه كردن بهش سير نمي شدم

تا وقتي هم كه برسم به اداره و اين خبر رو به بابايي بدم ( آخه شارژ گوشيم تموم شده بود ) داشتم بال در مياوردم

اميدوارم بقيه اون مرواريد هاي سفيد و قشنگ هم زودتر بيرون بيان

از فردا هم كه تا دوشنبه تعطيله 4 روز تعطيلي يعني اينكه 4 روز كامل پيش هميم يعني اينكه 4 روز كامل من و بابايي دربست درخدمتتيم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)