مهديارمهديار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

مهديار تمام زندگي مامان و بابا

خدایا منو ببخش ....

1390/4/5 16:35
نویسنده : مامان مهديار
2,385 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا منو ببخش که بهت اعتراض میکنم وقتایی که دستمو با مهربونی

مي گيري و از پرتگاه نجاتم ميدي...

 

 

لبقیه در ادامه مطلبل

خدایا منو ببخش که بهت اعتراض میکنم وقتایی که دستمو با مهربونی

مي گيري و از پرتگاه نجاتم ميدي...

خدایا منو ببخش که همیشه تو نمازم همه جا هستم، الا تو نماز…

خدایا منو ببخش اگه همیشه به فکر رضای همه ی هیچ ها هستم؛

 ولی به فکر رضای تو که همه هستی، نیستم…

خدایا منو ببخشکه فکر کردن به هیچ ها ، غباری بر دلم نشونده، تا

 نتونم تو رو بشناسم…

خدایا منو ببخش اگه یه وقتایی تورو دشمن خودم میدونم و همه ی

هیچ ها رو دوست خودم…

خدایا منو ببخش اگه یه وقتایی یادم میره که تو خدایی و من بنده ات…

خدایا منو ببخش…

 خدایا منو ببخش…  

خدایا منو ببخش اگه یه وقتایی فکر میکنم وظیفه ات هست که

همه چیزو به من بدی و یه جورایی همیشه ازت طلبکارم…

خدایا منو ببخش اگه بابت اون چیزایی که بهم دادی، اون جور که باید

شکرتو به جا نمیارم…

خدایا منو ببخش که همیشه تو ناخوشی ها یادم می افته که

یه خدایی هم دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پسرمون
23 خرداد 90 12:47
خیلی خوب و عرفانی بود . چند لحظه از وجودم خجالت کشیدم